Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Medusa

Είμαι συγκλονισμένος...
-Τι έχεις; τί έπαθες;
-Έρχεται η 5η Ιουλίου και δεν ξέρω τι δώρο να της κάνω!
-Μα σε θυμάτε ακόμα ... μιλάτε... θέλω να πω είστε μαζί ?
-Ποτέ δεν είμαστε δεν σ'ταχω πει... στην φαντασία μου ήταν όλα, και αυτό ακόμα κρατάει...
-Ποιά η φαντασία;
-όχι ρε συ το άρωμα στην επιδερμίδα της... ξέρεις μωρέ, αυτό το κάτι άλλο...που βλέπεις ξαφνικά... που ζεις... ο αέρας που φυσάει δημιουργεί αρωματικές παραισθήσεις, μαγεύει τις αισθήσεις... ο καπνός, το κρασί, η ατμόσφαιρα γενικά... ξεχνάς πως είμαι θνητός...
-ε καλά και αυτή τι είναι δηλαδή;
-αυτή; αυτή είναι... μια θεά, μια θεά Μέδουσα... έχεις ακούσει το τραγούδι των Enigma "i love you,I´ll Kill You" κάτι τέτοιο...
-σιγά ρε συ, αυτή έκανε πλάκα μαζι σου και συ ακόμα την θες... ονειρεύεσαι τρέλες... πως το μπορείς... και ψάχνεις για δώρο... δεν είσαι καλά...
-Ναι δεν είμαι καλά, ποτέ δεν ήμουν... μου αξίζει μια καταδίκη ισόβια στην ρεαλιστική καθημερινότητα και στην ανυπέρβλητη μετριότητα των πάντων... μα θα ξανάρθω σε κάποια άλλη ζωή και τότε τα όνειρα θα πάρουνε εκδίκηση...
-Είσαι τρελός αλλά και ρομαντικός, μ'αρέσεις αλλά με κουράζεις κιόλας με τις εμμονές σου... τι να πω κουράγιο φίλε μου...
-Ναι τρελός... με την καλή έννοια φαντάζομαι το λες... κοίτα να δεις, όλα είναι στο μυαλό λένε κάποιοι φιλόσοφοι, άλλοι λένε πάρε τα χάπια σου και προχώρα, και άλλοι κοιτούν αδιάφορα σαν ζόμπι τα γεγονότα να περνούν από μπροστά τους... τι να πω δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία με βάζω... πάντως το φετινό καλοκαίρι δεν είναι καυτό όπως παλιά... έχει έναν βοριά που με δροσίζει όμορφα... μια ψύχρα τις νύχτες διαστροφική και συνάμα καυτή σαν του διαβόλου το κέντρισμα... όμως κάτι δεν μου πάει καλά, κάτι περίεργο και παράξενο νιώθω στην ατμόσφαιρα... κάτι διαφορετικό... τι λες πάμε μια βόλτα στα παλιά μας μέρη... να αλλάξουμε παραστάσεις και στοχασμούς...
-Και δεν πάμε, άλλωστε μέχρι τον Ιούλιο έχεις καιρό... 
-Ποτέ δεν ξέρεις... 
-Ξεκόλαααααα...

"Medusa" © 12/6/17 yorgos krustalis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου